Jasná, Szlovákia legnagyobb síparadicsoma

Közeli, mégis világszínvonalú

2018.12.10. 2019.01.02. (x) szponzorált cikk | frissítve: 2019.01.02.

Nincs tél síelés nélkül! Nálunk nincsenek olyan hegyek, ahol 10 kilométeres pályákat lehetne kialakítani, csak a környező országokban. Szlovákiában világszínvonalú központok találhatók, tőlünk alig 200 km-re tőlünk. Jasná köztük a legjelentősebb.
Igényesség mindenkinek

Mikor megláttuk a hegyeket, egyszerűen megdöbbentünk. Magával ragadó látvány volt a napfényben csillogó Chopok és a felvonók a kétezer méter magasságban. Merünk itt mi síelni? Persze, a gyerekekért is aggódtunk. Átfutottuk a sípályákat ábrázoló térképre, és minden kételyünk azonnal szertefoszlott. A hegy mindkét oldalán az összes nehézségi szintű pályából mintegy 50 kilométernyi lejtő várt ránk, melyek megfeleltek mindenki igényének és tudásának. Indulhatunk is! 23 kötélpálya és lift vár ránk!
Okos kártya

Ma már nem kell sorba állni a síbérletért, mint régen, ráadásul az árak is abszolút megfizethetők. Mindenki a saját kártyáját használja. Igen, a szezon újításával, a Gopass kártyával könnyedén megszerveztünk előre mindent. Egyszerűen regisztráltunk a gopass.sk oldalon, és "lecsaptunk" egy alacsony árra, pont úgy, mikor repülőjegyre vadászunk. Szinte fél áron tudtunk vásárolni… De ez nem minden: a sokoldalú kártyát Jasnán kívül a Magas-Tátra legnagyobb síközpontjaiban is használhatjuk.
Pontokat kapunk a kártyára minden, valamelyik stílusos étteremben, hüttében vagy az egyik Tatry Motion üzletben való vásárlás után, amiket később kedvezményekre válthatunk. Továbbá, számolja, hogy hány kilométert síelünk, hányszor használtuk a felvonót. Érdemes kiváltani egy ilyen kártyát.
A legújabb sífelvonók, melyek akár a 100 km/órás szélnek is ellenállnak, a több mint 600 hóágyú, a modern hotelek és éttermek, a legújabb, mindenki számára könnyen használható technológiák jellemzik a központot. Végtelen a kellemes meglepetések listája, amik Jasnában várnak ránk. Remek ötlet volt ellátogatni Jasnába, mert hatalmas élményt nyújtott nekünk! Egészen biztos, hogy vissza fogunk ide még térni!

Szállástippek
Chalet Alaskit Jasná csillagcsillagcsillagcsillag
Jasná szívében, Oputné-n, a Chopok lábánál található újonnan épült, francia stílusú 6 fős apartman kültéri jakuzzival 200 méterre a sípályától.
Magyarul beszélünk Wellness Pályaszállás
Záhradky apartmanok
Egyszerűen berendezett apartmanok a Chopok északi oldalán, a Záhradky állomásnál találhatóak, karnyújtásnyira az innen induló 2db hatüléses lifttől: A házban 3db 2-9 fős "retró" apartman található.
Hotel Ski - Zahradky
2022-ben felújított, egykori retró hotel Chopok-észak Zahradky részén, 50 méterre a sípályáktól és a 6 személyes ülőlifttől 40 szobával és szaunával.